Wil jij onze medewerkers ondersteunen zodat zij hun werk zowel remote als op locatie goed kunnen uitvoeren?
In de functie van Helpdeskmedewerker ben jij verantwoordelijk voor de hardware en software voor onze collega’s in Winsum.
Je werkt nauw samen met de INFRA afdeling in België om de ondersteuning in Nederland te garanderen, je wordt dan ook goed betrokken bij het team zodat we allen op dezelfde manier werken.
Je takenpakket bestaat uit:
- Het afleveren van nieuwe hardware, uitrollen van software, bezorgen van de nodige toegangen.
- Installeren en onderhouden van printers en scanners.
- Onsite beheer van de vergaderzalen (Airtame).
- Ondersteuning van het telefoniesysteem.
- Tickets behandelen en opvolgen via een state-of-the-art ticketing system.
- Opleiding geven aan collega’s en hen ondersteunen in het gebruik van ICT-materiaal en toepassingen.
- Bij storingen de oorzaak mee analyseren en meezoeken naar oplossingen.
- Betrokken zijn bij nieuwe digitaliseringsprojecten.
- Je houdt jezelf op de hoogte van de laatste stand der techniek.
Wij zijn een bedrijf met een lange traditie die zichzelf telkens opnieuw weet uit te vinden en aan te passen aan de veranderende wereld om ons heen. Op dit moment investeren wij volop in een duidelijke strategie en bijbehorende vernieuwingen om onze organisatie te professionaliseren en klaar te zijn voor de toekomst.
Wat bieden wij:
- Een marktconform salaris met uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden (C.A.O. Metalektro o.a. 40 vrije dagen);
- Een no-nonsense bedrijfscultuur met ruimte voor eigen initiatief, inspirerende multidisciplinaire teams en-soms onverwachte- ontplooiingskansen;
- Een omgeving waarin innovatie (vernieuwend denken), betrouwbaar (constante kwaliteit leveren en afspraken nakomen), met de klant economisch meedenken en prettig samenwerken onze bedrijfswaarden zijn.